//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Jumaat, 25 Januari 2013 | 12:51 PG | 0 hearts♥
On the date of 22 April 2012 bermula lah kisah cinta aku dgn si dia.Hati ni happy sgt waktu tu,saling menyayangi,cinta antara satu sama lain,susah sama sama,senang pun sama sama,ni lah cinta pada mulanya :') Semuanya nak indah belaka,penuh dgn janji manis,setia dgn sepenuh hati,penuh dgn kemanjaan dan juga bnyak kenangan manis pahit dlm perhubungan ini.Bila dah pertengahan semuanya berubah dgn tiba tiba.Kasih sayang mula pudar,cinta pun mula hilang sedikit demi sedikit,tiada lagi kesetiaan antara satu sama lain.
I'm very sadly about this :'( Sejak daritu hubungan kami menjadi regang,tiada lagi kepercayaan dari sudut hati.Mungkin ni semua salah aku,salah aku keluar dgn lelaki lain.Tpi lelaki tu kawan aku,salah ke aku keluar dgn dia?salah ke awak?hm saya ingat lagi apa yg awak prnah buat dkt saya dulu,semua tu sakit sgt nak ditanggung,lagi parah awak buat dkt saya,awak tahu tak :( tapi awak sedar tak,sebesar mana pun salah awak,mulut saya tk prnah nak keluarkan perkataan putus dkt awak,sbb saya terlalu sayang awak sampaikan saya hanya boleh sabar dgn semua perangai awak tu,saya tak sanggup nak gaduh dgn awak,Saya cuma boleh menangis utk hilangkan sendiri kepedihan hati ni awak :'( awak tak prnah nak kesah perasaan saya ni mcm mana.
Finally dia mintak break,hati ni kata taknak,susah sgt nak lepaskan awak,awak buat keputusan yg mendadak awak tahu.Awak bukan nak bawak berbincang dulu ke apa,sbb awak tak prnah nak bersabar dlm dugaan awak.Saya yg perempuan ni kuat tempuh sorang2 bila lagi sedih sbbkan awak,ni pulak awak lelaki terus nk lepaskan problem then selesai mcm tu je.Hanya perkataan PUTUS awak masalah kita selesai,saya kecewa dgn perangai kejantanan awak :')

#For you my dearEx,saya maafkan semua kesalahan awak terhadap saya,terima kasih jadi teman setia saya selama 6 bulan kita bersama,banyak dugaan yg kita tempuh,banyak cabaran yg saya lalui bila bersama awak,banyak tangisan yg saya tanggung sebabkan awak dan banyak perasaan cemburu perlu saya tahan dan kuat.Halalkan makan minum saya yg kita pernah kongsi dulu,terima kasih bagi kasih sayang awak dgn sempurna,terima kasih jaga saya,terima kasih lindungi saya,terima kasih lafazkan cinta awak dkt saya,terima kasih dakap saya bila saya tengah sedih dan terima kasih selalu ada dalam hidup saya.Thank you so much awak :')

#Awak,saya rindukan awak,saya rindu dgn pertemuan kita dulu,saya nak awak tahu yg saya akan ingat dkt awak sampai bila bila :') I'll cross my heart.Saya berdoa agar tuhan pertemukan kita semula :'3 Asalamualaikum awak..



*Penuh dgn kenangan,terima kasih untuk semuanya awak :') Adakalanya saya mengangap awak spt abg saya sndiri bila bersama awak.Dulu kita sentiasa bersama,mana awak prgi tetap ada saya.Kita sekolah sama sama,lepak sama sama,gila sama sama and semuanya sama sama.Saya rindu dgn semua kerenah kita dulu awak...
I miss you so much Ejat :')
(22.04.2012 - 25.10.2012)