//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Isnin, 16 Julai 2012 | 10:07 PTG | 0 hearts♥
Hey blog,dah berapa bulan tak dipost yg baru kan?haha org busy bercinta biasalah :D Okay,ehem now i want to posting abaout my new life with someone special :) Nak tahu something?hm since aku clash dgn dia(R) aku sedih sangat,sumpah rasa mcm taknak hidup lagi dah dkat dunia ni.Sebab dia kecewakan aku,dulu kemain lagi nak dgn aku smpai bila bila,ayat dia manissssss sgt,haih lelaki mmg suka mcm tu kan?mengayat betina je tahu -,- tkfikir perasaan org doh.Arghhh sakit hati!hahaha.Buuuuuuu,dah stop it.Habis cerita pasal dia,taknak pun buka cerita dia dkat sini,saja nak pnjang lebarkan cerita aku.Hikhokk xD.

Mula lah cerita saya...jeng jeng jeng
Tak berapa bulan aku single,ada seorang jejaka yg aku impikan selama ni tetiba IM aku.Ohmygodness!dah lama aku tnggu IM dia,akhirnya dia masuk line jugak.Lalalalala~seronoknya hati akuuuuu,haha.Dah lama lama kitaorg im,komen komen dlm facebook akhirnya mntak nmber fone.Thenn,mesej lah smpai tengah malam,sumpah aku suka time first dia nak mntak kapel dgn aku.Mula mula aku tak percaya,fikirkan dia main main je mntak kapel tu.Rupaya dia serious pulak pasal tu,aku apalagi buat buat jual mahal lah sikit.Malu doh >< hahaha.Time tu dah lah aku dkat luar,dok lepak dgn kwn dkat Mc'd,dia pulak nak mintak kapel dkat aku.Kawan aku ada tuuuuuu,malu siakk.Hehe saya pemalu orang nya kalau siDIA nak tahu ;3 

Pendekkan cerita...
Finally dengan rasminya kami menyatukan hubungan dan menentukan tarikhnya couple kami bersamaan- 22/04/2012. Ehemmm ni dia ni dia,hndsome rite?hehe comeeeeeeel :D dah dah,jgn puji sgt nanti dia malu.Kan hubby kan?hahaha.

#Jgn tengok lelama.Cukup cukup,haha.

 Spent time with him..yeahh i'm happy with this moments
 # Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku.
Haaa,siap ada lirik lagu tauu.Hehe,Iloveyousomuch hubby.You are my sunshine,yg selalu menyinari hidupku ♥ 
-Tolong jgn sakitkan hati saya
-Tolong jaga saya dgn sempurna
-Tolong jgn sesekali abaikan saya
-Tolong sayang saya seikhlas hati awak
-Tolong cintakan saya sepenuh hati awak
-Tolong jgn curang dgn saya
 *Haa janji cepat!haha.Ni je yg saya nak dkat awak,tkbnyak pun kan? 
-THE END-




/