//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


CopyPaste ayat bapakhot kau tu.
Selasa, 11 Oktober 2011 | 7:34 PTG | 0 hearts♥
Topic 1:

hye everyone :]
law korunk nk tao , aku rindu Ex aku . name dea capital A . first time kenal dea ,aku kenal dekt Muka Buku , then kitaorang jadi family angkat= abg agkat aku . then lepas seminggu kenal , kitaorang kapel but senyap-2 . aku mulai sayang dea dan difficult untuk lupekan dea , campai sekarang . kitaorang kapel then putus sebulan then dea text aku balek ckap rindu aku , aku uns rindu dea gyle babeng . then kapel balek , then putus hanye kerane dea maraa aku sebb ak jeles ade gurl ngorat dea . semstinya lhaa awek jeles lao boyF yg handsome kena ngurat dgn gurl . haihh -,-  
tapi lepas tuhh iteorang terus ptoz then dea block aku dry friend dea #sedehtahapgaban. 
lepas tuhh aku cuba untuk lupekan dea but tak semudah itu . dulu dea kate walau ape pun terjady , b tetp nk kawen ngn bby . b cyg bby' 
ayat dea tuhh uad aku tertunggu dea . dea form 4 . dan dea sudah ade awek :'( 
awek dea tuhh akak angkat aku . dea cakap dea setia dekat awek dea but aku tetap tunggu dea . aku single NOW n i wait for him :l  .
harap kaw dengan dea xkekal :P
#bapak jahat aku nieyh :P
  
Bapak wahare kau kan, aku baik dgn kau, kau buat taik dgn aku. Tk payah nk berangkat angkat lah senang, kalau perangai kau mcm ni. Weh budak, kau dah putus dgn dia buat cara dh putus, skrg kau nk dgn dia balik lak, cube kau fikir apa yang kau buat dkt laki aku tu dulu? kau curang kan, kau menduakan dia kan, kau tk syg dia kan, kau tk cinta dia kan? Perangai kau tu yg tk bersih mcm mana lah kau nk dptkan dia balik. Kau sendiri yg ckp dkt aku, jage dia lelok, dia baik lah, dia sayang aku lah bgai, tpi kau pulak nk msuk line then nk aku dgn dia putus, itulah namanye perempuan tk tahu malu nk dkat lelaki org balik. Time putus tk fikir pnjang, siapa suruh, bengong. #Budaktaksetiamemangmacamtu.

Topic 2:

hyee , semalam bezday budaa yg fyra tunggu tuhh(capital A) . fyra text dea then wish dea , fyra just nak dea tao yg fyra sentiase engad dea . lepas fyra text dea tuhh , dea tepon fyra . almaklum lhaa dea dapad call free :] # happygylebabeng ! dea ckap yg dea ta penaa lupe kn fyra . fyra uns epy lhaa kn tpy tatao lhaa itu tulus dari hati dea kea tidak :/
dea tanye kenape fyra tunggu dea ? fyra jujur lha dekat dea , fyra arap cgt-2 dea terima fyra balek :] . tapi dea sudaa ade awek . fyra tanak lhaa ganggu hubungan dea dgn awek dea , fyra bukan perosak hubungan orang . lagi uns fyra rase dea bahagie dengan awek dea #sebenarnyea sye jeles awk :'(
fyra tak tao kenape fyra still mengharapkan dea , dekad sekolah bile kawan-2 fyra tanye fyra couple dengan cape , fyra akan cakap aku single , aku juz tunggu A cowunk je . deaorang akan faham , pagi tady datang je sekolah fyra senyum-senyum cm orang gyle , then fyra cerite lhaa cyte yg uad fyra epy nieyhh at deaorang . 


untuk dea --> capital A , fyra sentiase engad at A . fyra sayang A agy , fyra nak awak kembali . fyra tetap tunggu awak , fyra single kerane ingin tunggu awak :]   . 


# hope budaa capital A bace entry post fyra nieyhh . 


kesan selepas dea telefon fyra : 
  
--> fyra dapad dengaa sore dea :] 
--> rindu fyra at dea amekn bertambah .
--> happy gyle babeng
--> sudah beritahu dea perkare sebenar yg fyra simpan selame nieyhh , so da puas hati :]
hope sesangat , kembali pade saye [: 



Ni lagi satu, puas kau dpt borak dgn dia dalam handfone? Mentang2 ah time tu handfone aku tkde boleh lah dia call kau. Dia call kau pun just nk ckp thank you dkat kau sbb wish birthday dia kan. #Setakat borak pasal wish wish je tkpayah lah nk riang sgt hati tu, happygilebabeng lah bgai, fikir aku nk jeles ke semua tu? Puiihhhh lahh weh, itu baru sikit. Kau tahu tk, orang bace blog kau tu pun bukan dgn perasaan sedih ke terharu, orang bace pun dgn perasaan tertanye tanye "kenapa dengan perempuan ni? Terhegeh hegeh dgn jantan orang pulak" pastu HOPE HOPE supaya hubungan orang tu tk kekal lame, bapak bangang. Fikir kau hot ke? Dh lah, malas aku nk tngok kau punye status fb dgn dlam blog kau tu asyik cerita sedih kau pasal lelaki aku. Dia dh tknak kau, kau terime lah dgn tulus hati kau, redha je apa yg kau alami semua tu. Kau skrg masih lagi menunggu kedatangan lelaki aku tu kan? Abaikan jelah, lupakan je semua angan2 kau tu. 


+Aku janji akan jage dia lebih baik dari kau.
+Aku janji akan sayang dia lebih dari kau syg dia skrg.
+Aku janji kau tkkan dpt kapel dgn dia lagi.
(Jahat aku mcm tulah jahat kau)


#Muhammad Amirul Adli is fatt owner, so sssuuhhh sssuuuhhh prgi jauh2, jgn fikirkan budak hndsome dgn budak hot sedang bercinta ni. (Perasan je aku) Okay lah sys, so tired ah writing about you ni, tpi hati aku puas gilababeng(tiru ayat kau sikit) bercerita pasal kau, kau kenalah bngga kan sbb ada orng cerita psal kau dlam blog hot ni. Byeeeeeeeeeeeeeeee budak cantikkkkkkk!





/