//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Puji aku? Terima kasih.
Selasa, 23 Ogos 2011 | 3:22 PG | 0 hearts♥

(23.08.11) *IM dengan Ahmad fitree.  "HANDAL LAH KAU" pandai main alat muzik (Keyboard & Cak lempong) terharu aku dengar ayat pujian kau tu, thanks weyy :p Hahaha, kawan yang sejati kan sayang. Alaah, kau apa kurangnyaa lebih handal kot dari aku. Untung ah main softball dah nak masuk peringkat KEBANGSAAN, pewwiiittt bangga ah tuu. Aku tabik ah dekat kau sebab kau still lagi main softball sampai dah nak masuk peringkat kebangsaan dah, nak harapkan aku dah tak boleh dahh >.< Sekolah aku takde softball lah katakan :) Kayy dahh, gambar kau aku tayangkan sikit. Sorrryy ;p




/