//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Buka puasa di luar with 3 Arif ♥
Jumaat, 19 Ogos 2011 | 2:10 PG | 0 hearts♥
(19.08.11). Firstly, budak kelas cadang nak berbuka dekat restraunt Hang Li Po tu tapi ada pulak yang tak nak lah, mahal lah apalahh macam macam, haish. Last last kitaorang pergi berbuka dekat R&K Satay tu je, habis cerita. Lagipun, memang tak jadi pun nak berbuka dekat Hang Li Po tu sebab restraunt tu baru bukak pukul 6.30 p.m lewat sangat ah, itu yang pilih tempat makan dekat R&K satay tu. Yang pergi pun berapa orang je dalam 10 orang ke bawah. Haha, takpe lah asalkan ada orang yang nak pergi berbuka dekat luar kan?  Kayy see yaa, byeeee >.<




/