//BeautifulMe.

Owner ♥


I'm fatra, 17yrs old, friendly brohh, need your follower, i'll follow you back, thank you.


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Aku nak kita couple balikk!!
Isnin, 22 Ogos 2011 | 6:10 PG | 0 hearts♥
Weeyy, aku nak kita kapel balik bolehh? Aku rindu pulak dekat kau ni :) But banyak perkara yang kau kena berubah lah -.- Kalau kau boleh berubah apa yang aku nak, tentu aku akan terima kau sebagai boyF aku balik dan aku pun berjanji aku akan berubah apa yang kau suruh kayyy.
1. Aku tak suka tengok dress up kau, OVER sangat. Tolong ubah dress up tu.
2. Aku tak suka perangai kau macam kanak kanak ribena. Tolong ubah macam gentleman sikit.
3. Aku tak berapa suka sangat kalau kau terlalu cepat cemburu atau touching macam ladies gedikkk. Tolong  ubah.
4. Aku tak suka kau cover semua perangai kau or apa apa yang ada dekat diri kau tu. Tolong jangan nak cover lahh.
5. And last sekali, PLEASE JANGAN JADI LELAKI YANG TERLALU PLASTIK!! tolonglah jadi diri sendiri.

#Itu je yang aku nak dari kau weyy, senangkann apa yang aku mintak tu semuaa. Harap kau ubah and sorry aku tak kasitahu kau face to face, aku tak berani ah takut kau kecik hati :)






/